Połącz działania sprzedaży i marketingu dzięki aplikacji mobilnej.



Kategoria:

Więcej w tej kategorii: LiveHelpNow! LiveChat 123ContactForm Zendesk Vtiger ZohoCRM Salesforce Highrise Google Contacts

Ostatnia aktualizacja: January 20, 2017

GetResponse dla Salesforce

Integracja Salesforce z GetResponse pomoże Ci zorganizować bazę kontaktów i połączyć działania sprzedaży i marketingu w Twojej firmie.

Dzięki instalacji aplikacji , zyskasz możliwość:

 

– Synchronizowania baz adresowych GetResponse i Salesforce – ręcznie lub automatycznie (codziennie, co 3 dni lub co tydzień),
– Tworzenia nowych kampanii i kontaktów GetResponse za pomocą Salesforce,
– Segmentacji bazy adresowej i wysyłki spersonalizowanych wiadomości z wykorzystaniem Salesforce,
– Wykorzystywania z szablonów wiadomości GetResponse w Salesforce,
– Dodawania wybranych odbiorców i leadów do kampanii GetResponse,
– Wysyłania newsletterów do grup subskrybentów lub indywidualnych odbiorców,
– Sprawdzenia, którzy odbiorcy otrzymali określoną wiadomość,
– Korzystania z zaawansowanych statystyk i mierzenia skuteczności przeprowadzanych kampanii.

 

Wymagania:

Integracja jest dostępna dla użytkowników kont GetResponse Max i GetResponse Enterprise oraz Salesforce w wersji Enterprise lub wyższej.

 

Aby wykorzystać konto Max, będziesz potrzebował jedynie klucza API GetResponse (znajdziesz go w zakładce Moje konto >> Szczegóły >> API & OAuth).

 

Za to aby wykorzystać konto Enterprise, będziesz potrzebował dodatkowo adresu URL konta.

 

Kliknij tutaj, aby pobrać aplikację.

 

 

SF 2