Zachowaj pełną kontrolę nad analityką ruchu na stronach.



Kategoria:

Więcej w tej kategorii: MailMunch Notify My Android MoonClerk MailSync Sumo Wufoo Zapier Justuno WisePops

Ostatnia aktualizacja: February 2, 2018

Google Tag Manager

Zintegruj landing pages GetResponse z Google Tag Managerem!

 

Czym jest Google Tag Manager i do czego służy?

 
Google Tag Manager jest bezpłatnym narzędziem, które pozwoli Ci uniknąć monotonnych zadań związanych z edycją kodu na stronie internetowej. Twój zespół może teraz zarządzać wszystkimi kodami śledzącymi w jednem miejscu – bez konieczności programowania.
  
Tagi to wycinki kodu, które pomogą Ci monitorować kampanie, śledzić zachowania użytkowników i mierzyć ruch na stronie. Do popularnych tagów należą Google Analytics, AdWords, CrazyEgg itp., a Google Tag Manager umożliwi Ci lepszą organizację i zarządzanie wszystkimi tymi fragmentami kodu.
 
Aby dowiedzieć się więcej o tym narzędziu, wejdź tutaj.
  

Czego potrzebujesz do integracji?

 
– aktywnego konta Google Tag Manager,
– jeśli masz konto Google Tag Manager, możesz automatycznie aktywować kontener na landing pages GetResponse,
– jeśli nie masz konta – po prostu utwórz nowe (za darmo).

  

Jak umieścić kod trakujący na moim landing page?

 
1) Zaloguj się do konta Google Tag Manager i skopiuj identyfikator kontenera dla wybranego konta.
  

  
2) Następnie, zaloguj się do konta GetResponse i stwórz landing page lub edytuj jeden z już istniejących. Przejdź do zakładki Ustawienia strony.
  
3) W sekcji Analityka i remarketing wybierz z listy Google Tag Manager, a następnie wprowadź w wyznaczonym miejscu skopiowany identyfikator kontenera.
  

  
4) Kliknij przycisk Zapisz (jeśli edytowałeś istniejący landing page) lub Publikuj (jeśli utworzyłeś nowy).
  
Teraz możesz zacząć dodawać tagi w Google Tag Manager!