Optymalizuj wyniki kampanii dzięki kontaktom z Salesforce.com.



Kategoria:

Więcej w tej kategorii: MailSync Justuno PieSync Zendesk Desk.com CapsuleCRM LiveHelpNow! LiveChat 123ContactForm

Ostatnia aktualizacja: February 7, 2013

Salesforce

Kopuj kontakty z serwisu Salesforce do kampanii email marketingowych i optymalizuj ich wyniki wysyłając targetowane oferty.

Jeżeli używasz serwisu Salesforce do zarządzania historią kontaktów i informacjami na temat klientów oraz korzystasz z technologii Salesforce do automatyzacji procesów biznesowych związanych relacjami na linii klient – firma, to ta integracja jest właśnie dla Ciebie.

 

Teraz możesz połączyć te wszystkie procesy z kampaniami email marketingowymi prowadzonymi za pomocą GetResponse. Wystarczy dokonać autoryzacji konta Salesfroce w GetResponse (wystarczą dane logowania), wybrać i dopasować informacji, które mają zostać pobrane oraz wybrać kampanię.

 

 

 

Po zakończeniu integracji kontakty zaczną importować się automatycznie – włącznie z wybranymi danymi, które zostaną zapisane jako pola dodatkowe.

 

Aby oszczędzić Ci pracy kontakty będą importować się automatycznie co każde siedem dni.

 

Jeżeli konto w serwisie Salesforce jest rozwiązaniem tymczasowym i nie potrzebna jest pełna integracja możesz również dokonać jednorazowego importu kontaktu z poziomu funkcji importu GetResponse: Odbiorcy ->> Importuj kontakty ->> Import z serwisu