Wykorzystaj Yandex Metrica do analizy ruchu na Twoich landing pages.



Kategoria:

Więcej w tej kategorii: ClickMeeting Privy Google AdWords Visual Website Optimizer Mixpanel LiveChat Facebook Pixel Bing Ads Vine

Ostatnia aktualizacja: January 19, 2017

Yandex Metrica

Yandex Metrica ułatwi Ci analizę ruchu na landing pages. Obserwuj zachowania użytkowników na stronach i optymalizuj konwersję!

Aby aktywować integrację, potrzebujesz:

– Aktywnego konta Yandex Metrica,

– Identyfikator ID licznika w Yandex Metrica.

1) Zaloguj się do konta Yandex Metrica.

2) Wyszukaj interesujący Cię licznik i skopiuj jego numer.

 

Yandex Metrica settings

3) Zaloguj się do konta GetResponse i:

 

– Stwórz nowy landing page

lub

– Edytuj ustawienia istniejącego już landing page.

 

4) Przejdź do sekcji Analityka i remarketing w Ustawieniach landing page

 

5) Wybierz platformę Yandex Metrica i wprowadź (wklej) ID licznika.

 

Yandex Metrica

 

Kliknij Zapisz jeśli edytowałeś istniejący już landing page lub Publikuj w przypadku, gdy utworzyłeś nowy.

 

Gotowe!