Dodaj do kampanii nowego odbiorcę za każdym razem, gdy dokona zakupu w Twoim e-sklepie.



Kategoria:

Więcej w tej kategorii: PrestaShop Privy Survicate Google AdWords Visual Website Optimizer Facebook Pixel Picreel MonkeyData SendOwl

Ostatnia aktualizacja: January 17, 2017

ZenCart

Zen Cart jest jednym z najpopularniejszych bezpłatnych systemów do obsługi sklepów internetowych. Został przy tym zaprojektowany tak, aby mógł korzystać z niego każdy.

Społeczność Zen Cart składa się z właścicieli sklepów, programistów, grafików i ekspertów, którzy wspólnie pracują nad zaprojektowaniem idealnej platformy do obsługi sklepów online. 

 

W Zen Cart masz możliwość dodania nieograniczonej ilości i rodzajów produktów.

 

Jeśli sam zajmujesz się hostingiem e-sklepu w systemie Zen Cart, potrzebujesz wiedzy na temat systemu operacyjnego Linux. Jeśli jednak używasz zewnętrznych serwerów, wiele z nich oferuje prostsze sposoby konfiguracji odpowiedniego programu.

 

Jak włączyć integrację?

 

Możesz zintegrować Zen Cart z GetResponse instalując dedykowany plugin.

 

Instalacja pluginu sprawi, że każdy nowy klient zostanie automatycznie dodany do wybranej kampanii GetResponse, a jego dane (miasto, kraj, numer telefonu) zostaną przekazane jako pola dodatkowe GetResponse.

 

Uwaga: Dodani w ten sposób odbiorcy otrzymają email z prośbą o potwierdzenie subskrypcji –zostaną dołączeni do kampanii tylko wtedy, gdy to zrobią.

 

Jak zainstalować plugin?

1) Pobierz z tej strony plugin (plik .zip) i skopiuj zawartość ściągniętego archiwum do katalogu głównego Zen Cart.

 

 

 

 

 

2) Edytuj plik: /<your_admin_path>/modules.php  (domyślna ścieżka: /admin/modules.php):

 

– w pierwszej linijce, zaraz po:

<?php

dodaj:

ob_start();

 

– w ostatniej linijce, zaraz przed:

?>

dodaj:

ob_end_flush();

 

– skopiuj cały poniższy fragment kodu i wklej go przed znacznikiem ‘</head>’:

 

<!? GetResponse Plugin ?>

<?php

if (MODULE_ORDER_TOTAL_GETRESPONSE_STATUS == ‘true’) {

echo ‘<script type=”text/javascript” src=”includes/getresponse/jquery-1.7.1.min.js”></script>’;

if ($_GET[‘module’]==’ot_getresponse’ AND $_GET[‘action’]==’edit’) {

echo ‘<script type=”text/javascript” src=”includes/getresponse/ot_getresponse_campaign.js”></script>’;

}

else if ($_GET[‘module’]==’ot_getresponse’ AND $_GET[‘action’]!=’remove’) {

echo ‘<script type=”text/javascript” src=”includes/getresponse/ot_getresponse_export.js”></script>’;

}

}

?>

<!- GetResponse Plugin ?>

 

Uwaga: jeśli otrzymasz nastepujące ostrzeżenie o błędzie:

 

ERROR: module not loaded due to missing language file:

../includes/languages/english/modules/order_total/ot_getresponse.php

 

jedyne, co musisz zrobić, to utworzyć pusty plik zatytułowany “ot_getresponse.php” i skopiować go do odpowiedniej ścieżki językowej. Przykładowo, dla języka angielskiego jest to:

 

…/includes/languages/english/modules/order_total/

 

 

3) Po załadowaniu modułu, w panelu administracyjnym Zen Cart przejdź do menu Modules >> Order total.

 

 

 

 

4) Wybierz plugin GetResponse i kliknij przycisk Install.

 

 

 

 

5) Następnie, edytuj ustawienia pluginu, klikając Edit. Wprowadź klucz API GetResponse i nazwę kampanii, do której mają trafiać nowe kontakty.

 

 

 

 

6) Zapisz ustawienia. Wybierając opcję Export to campaign, do określonej kampanii zostaną dodane istniejące kontakty Zen Cart.

 

Od teraz za każdym razem, gdy klient złoży zamówienie, zostanie automatycznie dodany do kampanii GetResponse.